فیلم لو رفته از مورینیو در رختکن تاتنهام: باید مثل یک مشت عوضی بازی کنید

فیلم لو رفته از مورینیو در رختکن تاتنهام: باید مثل یک مشت عوضی بازی کنید

خبرگزاری فوتبالی - آمازون در حال تهیه مستندی از باشگاه تاتنهام است و قسمتی از این مستند لو رفته که در آن ژوزه مورینیو خطاب به بازیکنان خود می گوید که باید مثل یک مشت عوضی در زمین بازی کنند. 

به گزارش فوتبالی، سری " همه یا هیچ " آماده انتشار در ماه آینده است و به نظر می رسد که دوربین های آمازون تصاویر پشت صحنه باورنکردنی از طوفانی ترین دوران سال های اخیر تاریخ تاتنهام تهیه کرده اند. این مستند با آغاز نه چندان موفقیت آمیز تاتنهام در ابتدای فصل جاری شروع می شود و سقوط مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه و همچنین تصمیم به جانشینی او با مورینیو را به تصویر می کشد. چندین لحظه دراماتیک فصل نیز در این فیلم دیده می شود که شامل خداحافظی پوچتینو، شکست 2 - 7 برابر بایرن مونیخ و درگیری هوگو لوریس با سون هیونگ مین و اتفاقات دیگر است. اما شاید جالب  ترین صحنه مربوط به تماشای استایل مربیگری ژوزه مورینیو باشد و تصاویر لو رفته نشان می دهد که بیننده از تماشای آن ناامید نخواهد شد. در این تصاویر که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، مورینیو یکی از اولین سخنرانی های خود را برای تیمی که هدایتش را بر عهده گرفته انجام می دهد و به آنها می گوید که زیادی خوب و مهربان هستند، در عوض از آنها می خواهد که روی دیگرشان را نشان دهند. مورینیو در یک جلسه تیمی می گوید: " شما باید ارتباط برقرار کنید. و شاید من اشتباه کنم - شاید اشتباه کنم - اما احساس می کنم که شما یک گروه بسیار مهربان هستید. اما برای این 90 دقیقه نمی توانید مهربان باشید. برای 90 دقیقه مجبور هستید که یک مشت عوضی باشید. عوضی های باهوش نه عوضی های احمق. به خاطر داشته باشید که شما آنجا هستید که پیروز دیدار باشید آقایان. "

در تصاویر منتشر شده به نظر نمی رسد که بازیکنان تیم چندان تحت تاثیر این سخنرانی قرار گرفته باشند، خصوصا کریستین اریکسن که در آن زمان هنوز قراردادش با اینتر را قطعی نکرده بود. آلفی وایتمن، دروازه بان ذخیره تیم، حتی شروع به خندیدن می کند. 

1811