شاه‌علی‌دوست: حساسیت بازی با پیکان روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته بود

شاه‌علی‌دوست: حساسیت بازی با پیکان روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته بود

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال سایپا مدعی است که حساسیت بازی با پیکان روی عملکرد بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته بود.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست درباره بازی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: بازی حساسی با پیکان داشتیم و همین حساسیت روی عملکرد بازیکنان دو تیم تأثیر گذاشته بود و بازی خوب و باکیفیتی را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: ما بعد از سه بازی خوبی که مقابل تیم‌های بالای جدول انجام دادیم به بازی پیکان رسیدیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. ما می‌دانستیم که پیکان خوب گل می‌زند و خوب هم گل می‌خورد و همین که در این بازی گلی دریافت نکردیم تا حدودی موفق بودیم، ولی متأسفانه نتوانستیم گل بزنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان ما به خاطر حساسیت جدول بیشتر حواس‌شان به بازی‌های دیگر بود و نتوانستند عملکرد خوب‌شان در سه بازی گذشته را تکرار کنند.

شاه‌علی‌دوست درباره عملکرد ابراهیم صادقی در این فصل با سایپا تصریح کرد: باشگاه سایپا از ابتدای فصل به دنبال جوان‌گرایی بود و صادقی هم با اینکه سال اول سرمربیگری‌اش بود، ریسک بزرگی کرد و تصمیم گرفت که با یک تیم جوان در مسابقات شرکت کند و اولویت اولش ساختن آینده فوتبال کشورمان باشد. خیلی از مربیان بزرگ به دنبال نتیجه‌گیری هستند، ولی صادقی کار با جوانان را انتخاب کرد. باشگاه سایپا نتیجه حمایت از سرمربی تیم را در سال‌های آینده خواهد گرفت.

وی درباره بازی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی در بوشهر داریم. شاهین بازیکنان خوبی دارد و ما کاری به باخت‌های سنگین دو هفته گذشته این تیم نداریم. بچه‌های ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا نتیجه مناسب را بگیریم. شرایط ما در جدول حساس است و باید با دقت بیشتری در بازی‌های آینده عمل کنیم. ما اصلاً جای اشتباه نداریم.

9697