مهاجم منچستریونایتد: صعود به فینال جام حذفی رویای من است

مهاجم منچستریونایتد: صعود به فینال جام حذفی رویای من است

خبرگزاری فوتبالی - اودیون ایگالو، مهاجم منچستریونایتد، در آستانه دیدار مرحله نیمه نهایی برابر چلسی مدعی شد که حضور در فینال جام حذفی رویای او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ روز دوشنبه و در ورزشگاه ویمبلی به مصاف چلسی می روند تا یک قدم دیگر به اولین جام قهرمانی مهم خود پس از سال 2017 نزدیک شوند. بازیکنان اوله گونار سولشر پیش از این سه بار در این فصل برابر چلسی به پیروزی رسیده اند و در حالی پا به این دیدار می گذارند که روند 19 بازی بدون شکست را در تمامی رقابت ها ثبت کرده اند. یونایتد در مرحله یک چهارم با نتیجه 1 - 2 برابر نورویچ به پیروزی رسید و ایگالو نیز یکی از گل های تیمش را وارد دروازه حریف کرد. این بازیکن 31 ساله عضوی از تیم واتفورد بود که در نیمه نهایی جام حذفی 2016 توسط کریستال پالاس شکست خورد و حالا می خواهد مانع تکرار این اتفاق شود.

ایگالو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اظهار داشت: " همه می خواهند برابر تیمی مانند چلسی و سایر تیم های بزرگ به میدان بروند و برابرشان بازی کنند. خصوصا که بازی در ویمبلی برگزار می شود و می دانید که اگر پیروز شوید به فینال راه پیدا می کنید. بنابراین این انگیزه بیشتری برای جنگیدن به شما می دهد تا اطمینان حاصل کنید که تمام تلاشتان را برای پیروزی به کار گرفتید. صعود به فینال برای من در زندگی شخصی و حرفه ای عالی است. در سال 2016 موفق به انجام این کار نشدم و حالا این فرصت را دارم که با باشگاهی که تمام عمرم هوادارش بودم، به این موفقیت برسم. این اتفاق رویاهای من را کامل می کند. این کار سخت است اما ما شرایط لازم را داریم. فکر می کنم پیش از این سه بار آنها را شکست دادیم که یکی در جام اتحادیه و دو بار در لیگ برتر بود. "

1811