زامورانو: خامس می‌تواند توانایی‌هایش را در تیمی جز رئال مادرید نشان دهد

زامورانو: خامس می‌تواند توانایی‌هایش را در تیمی جز رئال مادرید نشان دهد

خبرگزاری فوتبالی – ایوان زامورانو، مهاجم شیلیایی سابق رئال مادرید اعتقاد دارد خامس رودریگز به دلیل کم بازی کردن در رئال مادرید و شرایطش در این تیم می‌تواند در فصل تابستان از رئال مادرید جدا شود.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز در تیم امسال رئال مادرید که قهرمانی‌اش پنجشنبه شب قطعی شد فرصت بسیار کمی برای بازی پیدا کرده و بسیاری معتقدند او باید از جمع شاگردان زیدان جدا شود. ایوان زامورانو در این رابطه به Caracol Radio's El Alarque گفته: او استعداد زیادی دارد و فکر می‌کنم می‌تواند اگر دلش بخواهد هر جای این دنیا بازی کند. خامس نشان داده می‌تواند در فوتبال اروپا بدرخشد اما شانس‌ زیادی برای درخشیدن در این فصل پیدا نکرده است. او باید به جنگیدن ادامه دهد و تا جای ممکن تلاش کند.  

زامورانو در ادامه افزود: خامس می‌تواند به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش باشد. حتی اگر در رئال مادرید هم این فرصت را پیدا نکرد باید در دیگر تیم‌ها به دنبال این اتفاق باشد. او یک بازیکن در سطح فوتبال درجه یک اروپایی است و مطمئنم که می‌تواند به دوران حرفه‌ایش ادامه دهد.

زامورانو از سال ۹۲ تا ۹۶ عضو تیم رئال مادرید بوده و توانسته در ۱۳۷ بازی برای سفیدپوشان ۷۷ گل به ثمر برساند. تو ۶۹ بازی ملی هم برای تیم ملی شیلی انجام داده است.

1101