میهایلوویچ: امیدوارم زلاتان به من بیچاره کمک کند!/ قانون آفساید باید تغییر کند

میهایلوویچ: امیدوارم زلاتان به من بیچاره کمک کند!/ قانون آفساید باید تغییر کند

خبرگزاری فوتبالی - با توجه به رابطه صمیمی سینیشا میهایلوویچ و زلاتان ابراهیموویچ گفته می‌شد احتمال دارد این بازیکن به تیم بولونیا بپیوندد اما میهایلوویچ این مسئله را تایید نمی‌کند. میهایلوویچ پیش از دیدار امشب (بامداد فردا) مقابل میلان در کنفرانس خبری تیمش به بیان حرف‌هایی جدید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی این تیم در این رابطه گفته: زمانی که برای اینتر میلان بازی می‌کردم و او در یوونتوس حضور داشت ما در زمین رقیب بودیم. سپس او به میلان آمد و ما به دلیل ریشه اسلاویایی با هم دوست شدیم. نمی‌دانم برای او در سال آینده چه اتفاقی می‌افتد اما دوستی ما پا برجا خواهد ماند. امیدوارم البته او از کمک فکری به من بیچاره پرهیز نکند!

میهایلوویچ در ادامه درباره قانون آفساید و VAR گفته: به نظر من باید صبر و حوصله بیشتری داشته باشیم. مردود اعلام کردن یک گل به خاطر یک جلوتر بودن شانه یا بینی، زیاده روی است حتی اگر قوانین شفاف باشد. به نظر من قانون باید تغییر کند. باید حد مشخص حاشیه‌ای در این رابطه وجود داشته باشد. البته یک نکته خوب درباره VAR، آفساید است. حتی بابت یک میلیمتر هم حساسیت دارد. این مسئله هم به نفع و هم علیه ما اتفاق اتفاده. باید خودمان را وفق دهیم اما امیدوارم قانون در آینده تغییر کند.

بولونیا هم اکنون در رده دهم سری آ قرار دارد.

1101