ریوالدو: می‌ترسم ناپولی بارسلونا را حذف کند

ریوالدو: می‌ترسم ناپولی بارسلونا را حذف کند

خبرگزاری فوتبالی –  ریوالدو اعلام کرده می‌ترسد بارسلونا در لیگ قهرمانان به دست ناپولی حذف شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به ناپولی برخورد کرد. دیدار رفت این دو تیم در سن پائولو (ورزشگاه خانگی ناپولی) با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا بارسا خیال چندان راحتی برای صعود نداشته باشد زیرا از زمانی که جنارو گتوزو روی نیمکت ناپلی‌ها نشسته، آبی‌پوشان فوق‌العاده کار کرده‌اند و حتی در جام حذفی ایتالیا قهرمان شده‌اند. همین مسئله باعث شده تا نگرانی برای هواداران این تیم شکل بگیرد.ریوالدو، اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا که سال‌های موفقی در این تیم داشته، هم بابت عملکرد تیمش ناراحت است و احساس نگرانی می‌کند. او اعلام کرده که احتمال حذف بارسا مقابل ناپولی وجود دارد و از این مسئله می‌ترسد.

ریوالدو در گفت و گو با توتو مرکاتو گفته: خطری بسیار مهم وجود دارد و ممکن است بارسلونا به دست ناپولی از لیگ قهرمانان حذف شود. به عنوان یک هوادار و یک بازیکن سابق تیم بارسلونا واقعا نگرانی این بازی هستم و فکر می‌کنم بسیاری از هواداران بارسلونا با من در این زمینه هم عقیده باشند و حس خوبی را در وجود خود نداشته باشند.

گفتنی است دیدار برگشت بارسلونا مقابل ناپولی در تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد) در ورزشگاه نیوکمپ، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

1101