مورینیو: تاتنهام باید در نقل و انتقالات واقع بین باشد

مورینیو: تاتنهام باید در نقل و انتقالات واقع بین باشد

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو باور دارد که تاتنهام باید در بحث نقل و انتقالاتی که در پایان فصل پیش رو خواهد داشت، عملکردی واقع بینانه داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در مرحله حذفی از رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفت و باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. آنها در فاصله یک امتیازی ولوز رده ششمی قرار دارند و دو بازی دیگر باقی مانده است. این در حالی است که آنها در 4 بازی اخیر خود که شامل دربی لندن برابر آرسنال نیز می شود، شکست نخورده اند. هرچند آرسنال می تواند با قهرمانی در جام حذفی شانس این تیم برای حضور در اروپا را از بین ببرد. مورینیو در پاسخ به این سوال که جذب بازیکنان به باشگاه بدون مجوز حضور در لیگ قهرمانان کار دشواری هست یا نه، گفت: " برای بعضی باشگاه ها این کار آسان است، قوانین را می شکنند، پول خرج می کنند و بازیکن را به خدمت می گیرند. برای بعضی دیگر این کار سخت تر است. باید از قوانین پیروی کرد. برای چنین باشگاه هایی موقعیت حتی پیچیده تر هم هست. من پیش از این که به تاتنهام بیایم می دانستم که آنها چه باشگاهی هستند. با افراد مختلفی در باشگاه دیدار داشتم. فکر می کنم در آن زمان 15 - 10 امتیاز با رتبه های کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داشتیم، بنابراین هیچ چیز شگفت انگیزی برای من وجود ندارد. ما نیاز داریم که واقع بین باشیم. می دانم که بهترین بازیکنان دنیا کجا هستند و اگر یک ملاقات داشته باشیم و یک قهوه بنوشیم، می توانم لیست بهترین بازیکنان دنیا را بر اساس پستشان به شما بدهم. "

او اضافه کرد: " مهمترین چیز این است که واقع بین باشیم، موقعیت های بازار نقل و انتقالات را آنالیز کنیم، باشگاه هایی که علاقمند به فروش بازیکنانشان هستند را بشناسیم و بدانیم کدام بازیکنان در سال آخر قراردادشان هستند. باشگاه ها می توانند قراردادهای خلاقانه ای داشته باشند. من می دانم دقیقا به چه چیزی نیاز داریم، چه چیزی می خواهیم و می دانم که چطور واقع بین باشم. باشگاه هم من را بهتر از قبل می شناسد. فکر کنم فقط مدیرعامل بتواند این را بگوید اما کار کردن با من بسیار آسان است. "

1811