نیمار: ترسیدم که دچار مصدومیت شوم

نیمار: ترسیدم که دچار مصدومیت شوم

خبرگزاری فوتبالی - نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، می گوید که در جریان دیدار دوستانه برابر واسلند - بورن که با پیروزی 0 - 7 به سود قهرمان لیگ فرانسه به پایان رسید، نگرانی از بابت مصدوم شدن خود داشته است. 

به گزارش فوتبالی، نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی همگی در جریان دیدار برابر این تیم بلژیکی در دیداری که روز جمعه در ورزشگاه خانگی پاریسی ها برگزار شد، حضور داشتند. لیگ فرانسه در ماه آوریل و در جریان قرنطینه عمومی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل گرفته بود، تعطیل و سپس نیمه کاره به اتمام رسید. این در حالی است که یوفا پس از آن اعلام کرد ادامه رقابت های لیگ قهرمانان را در ماه آگوست برگزار خواهد کرد و پی اس جی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آتالانتا برود، به همین دلیل با برگزاری دیدارهای دوستانه سعی در حفظ آمادگی خود دارد. 

نیمار پس از بازی در گفتگو با بین اسپرت درباره ذات خشن تیم رقیب اظهار داشت: " بله ما کمی ترسیده بودیم. ما برای یک بازی دوستانه اینجا بودیم بنابراین چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد. ما اینجا هستیم که خودمان را آماده کنیم اما باید مراقب نیز باشیم. اما این اتفاق درباره خودمان نیز صدق می کند. ما نیز کمی کارهای آنها را تلافی کردیم. بنابراین مشکلی وجود ندارد. من بسیار خوشحال بودم که برگشتم و در خانه بازی می کنم و تعداد کمی از هواداران نیز حاضر بودند. ما آرام آرام آماده می شویم تا به بهترین حالت خودمان برسیم سپس می توانیم در لیگ قهرمانان به میدان برویم. سایر ماجراها خیلی مهم نیست. "

1811