پیام های رمانتیک رونالدو و جورجینا برای همدیگر در اینستاگرام

پیام های رمانتیک رونالدو و جورجینا برای همدیگر در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو  ستاره پرتغالی یوونتوس مثل خیلی دیگر از فوتبالیست ها تابستان غیرمعمولی را دارد. با این وجود کریس سعی می کند که از فرصت استراحت نهایت استفاده را ببرد و در کنار تمرینات و حضور در بازیها هر از گاهی استراحت کند. ستاره یوونتوس روز جمعه پیام های رمانتیکی را برای نامزدش جورجینا رودریگز منتشر کرد تا به برسد که رابطه این زوج کاملا گرم است. 

به گزارش فوتبالی، جورجینا رودریگز و کریستیانو چندین سال است که رابطه رمانتیکی را با هم دارند. کریستیانو حالا در پیامی عاشقانه برای وی نوشته است:" کاری کن تا همیشه با یک همراه خاص، رویاهایت به حقیقت بپیوندند."

کریستیانو به همراه جورجینا به قایق تفریحی شیک خود رفته اند تا چند روز رمانتیک را در کنار هم داشته اند. مدتها بود که کریستیانو عکسی که فقط خودش و جورجینا در ان باشند را منتشر نکرده بود و به همین خاطر برخی هواداران نگران بودند که رابطه عاشقانه آنها دچار اختلاف شده باشد.  از سویی جورجینا رودریگز نیز تصویری از غذا خوردنش با رونالدو منتشر کرده و نوشته است:"امیدوارم عشقم خوشحال باشد."

برخی از هواداران رونالدو و جورجینا گمانه زنی کرده اند که این زوج سالگرد آشنایی خود را جشن گرفته اند. هیچ کس به جز خودشان نمی داند که آنها دقیقا چه زمانی با هم آشنا شده اند چرا که چند ماه بعد از آشنایی رابطه خود را علنی کردند و هیچ بعید نیست که این پیام های رمانتیک به بهانه سالگرد آشنایی باشد.