ویدال: بارسلونا مقابل اوساسونا در سطح این باشگاه زیبا ظاهر نشد

ویدال: بارسلونا مقابل اوساسونا در سطح این باشگاه زیبا ظاهر نشد

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در پیامی اینستاگرامی به وداع کاتالان ها به لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز سوارز در مقابل اوساسونا نیمکت نشین بود، در نیمه دوم وارد زمین شد و نتوانست جلوی شکست تیم را بگیرد. سوارز در پیامی اینستاگرامی نوشت:" لحظات سختی را تجربه می کنیم، مثل خیلی از لحظات سخت دیگری که داشته ایم. در لحظه مواجهه با واقعیت حس کردیم که در سطحی که باید و شاید ظاهر نشدیم. سعی کردیم که آخرین بازی را با غرور و شخصیت برای دفاع از این پیراهن با احترام کامل به پایان برسانیم. بعد از آن استراحت می کنیم، کمی از فضا دور خواهیم بود و دوباره برای چمپیونزلیگ آماده خواهیم بود. با هم تا آخرین لحظه می جنگیم تا هوادارانمان را به لحظه خوبی برسانیم که لیاقتش را دارند."

آرتور ویدال هافبک شیلیایی که از معدود بازیکنان قابل قبول فصل بارسلونا بوده، در پیامی توئیتری نوشته است :" دیروز روز غم انگیزی بود. یک لالیگای فوق العاده را از دست دادیم و تصویری را ارائه دادیم که در سطح باشگاه زیبای ما نبود. اما هنوز چیزی تمام نشده است. به رقابت ادامه می دهیم و همه با هم تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفمان تلاش خواهیم کرد."