شوخی شهردار مادرید با راموس: باید 10 ثانیه از فوتبالت را پاک کنم!

شوخی شهردار مادرید با راموس: باید 10 ثانیه از فوتبالت را پاک کنم!

خبرگزاری فوتبالی - خوزه لوئیز مارتینز آلمیدا شهردار مادرید، هوادار دوآتشه اتلتیکو است اما برای تبریک گفتن به ترکیب رئال مادرید در والدبباس حضور پیدا کرد و با رئالی ها در مورد علاقه اش به اتلتیکو شوخی کرد. 

به گزارش فوتبالی، آلمیدا در سخنرانی خود برای بازیکنان، کادر فنی و مدیران رئال مادرید گفت :" باید از هواداران رئال مادرید به خاطر رفتار و مسئولیت پذیری آنها تشکر کنم که بر خلاف معمول برای جشن قهرمانی به خیابان ها نرفتند تا به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کمک کنند. می گویند که سیاستمداران کارهای  عجیبی انجام می دهند. هرگز فکر نمی کردم که در والدبباس باشم و به رئال مادرید تبریک بگویم (خنده حضار). وقتی ده برد پیاپی کسب کرده اید، بحثی در مورد قهرمانی شما وجود ندارد. دی استفانو (بازیکن فقید رئال مادرید) قطعا از آسمان ها شما را می بیند و خوشحال است. استقامت شا به قهرمانی ختم شد. همین طور می خواهم از بازسازی ورزشگاه برنابئو یاد کنم که قرار است به نماد شهر ما تبدیل شود."

آلمیدا در ادامه با یاد کردن از فینال چمپیونزلیگ 2014 و گل معروف راموس به اتلتیکو با او شوخی کرد:" در مورد سرجیو باید بگویم که دوست داشتم 10 ثانیه از دوران فوتبالش را پاک کنم چرا که یادآوری آن من را خیلی ناراحت می کند اما به عنوان یک هوادار ما باید بگویم که همیشه الگویی برای برتری طلبی بوده است.به کورتوا تبریک می گویم که شایسته جایزه زامورا بود. بنزما که بازیکن محبوب من است هم  مهاجم بسیار بزرگی است. باید از زیدان یاد کنم که نماد بزرگترین ارزشهای رئال مادرید و فوتبال است. رفتار شایسته او را تحسین می کنم. همیشه یک شوالیه بوده است. ممنون که با عملکردتان نام شهر مادرید را در دنیا زنده می کنید. "