زندگی جدید پیش روی کاسیاس؛ ایکر به رئال مادرید برمی‌گردد

زندگی جدید پیش روی کاسیاس؛ ایکر به رئال مادرید برمی‌گردد

خبرگزاری فوتبالی - ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید پنج سال پس از جدایی جنجالی و اشکبار خود از رئال مادرید قرار است به این تیم برگردد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه مارکا گزارش داده است که دروازه بان اسبق رئال مادرید که پیش از این در فکر حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا بود، قرار است که به زودی در رئال مادرید پست مدیریتی بگیرد و به عنوان مشاور فلورنتینو پرز مشغول به کار شود. پیش از این نیز زین الدین زیدان پس از بازنشستگی از فوتبال به عنوان مشاور فلورنتینو فعالیت می کرد.

دروازه بان 39 ساله پرتغالی همچنان با پورتو قرارداد دارد و منتظر اتمام مسابقات جام حذفی پرتغال است تا بدین ترتیب رسما از پورتو جدا شود. این بازیکن 15 ماه است که به علت عارضه قلبی فوتبال را کنار گذاشته و حالا فرصت بزرگی در اختیار خواهد داشت تا دوباره به رئال مادرید برگردد. کاسیاس بدین ترتیب می تواند کدورت های گذشته با فلورنتینو پرز را از بین ببرد. البته وظایف کاسیاس هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و پس از جلسه وی با فلورنتینو پرز در مورد نقشی که در باشگاه خواهد داشت و شرح وظایفش تصمیم گیری می شود. بدین ترتیب پس از رائول که در حال حاضر مربی تیم رزروهای رئال مادرید است، کاسیاس دیگر کاپیتان اسبق رئال مادرید است که به تیم برمی گردد.