مودریچ: خوشم نمی آید که در مورد سنم صحبت شود

مودریچ: خوشم نمی آید که در مورد سنم صحبت شود

خبرگزاری فوتبالی - مودریچ هافبک کروات اسبق رئال مادرید در گفتگو با روبرتو کارلوس در شبکه رئال مادرید شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ در این مصاحبه در مورد روند شخصی خوبش صحبت کرد و گفت :"در قرنطینه خیلی تلاش کردیم. دو ماه بی وقفه تمرین نکردیم. این حاصل تلاش ماست. از روند انفرادی خودم و تیم راضی هستم. کار بی نظیری داشتیم. نه تنها در این ماه بلکه در کل سال همین طور بوده است. همیشه به مربی می گفتم که دوست دارم همیشه بازی کنم و وقتی بازی می کنم حس بهتری دارم. استراحت کردن را دوست ندارم و مربی این را می داند. زیدان اما دوست دارد از سیستم چرخشی بازی کند چون بازیکنان زیادی داریم که خیلی خوب بازی می کنند و سطح بالایی دارند. من همیشه دوست دارم بازی کنم. دوست ندارم که به سن من نگاه کنید، به عملکردم درون زمین را نگاه کنید. خوشم نمی آید که در مورد سنم صحبت شود."

لوکیتا در مورد فصل رئال مادرید گفت :" فصل برای ما خیلی طولانی بود. بازیهای زیادی داشتیم و تلاش بی نظیری داشتیم. بعد از قرنطینه تیم عطش خود را نشان داد. استراحت نکردیم و عقب ننشستیم و تلاش کردیم تا به سطحی که مربی می خواست برسیم و در نهایت برنده شدیم. هر ده بازی خود را بردیم و حالا یک بازی دیگر داریم که می خواهیم آن را ببریم. حالا باید کمی استراحت کنیم و آماده بازی سخت با منچسترسیتی شویم. در چنین بازیهایی باید آماده باشی."

هافبک شماره 10 رئال مادرید در مورد تقابل با سیتی در لیگ قهرمانان بیان کرد:" این تیم هرگز راضی نمی شود. همیشه می خواهیم برنده شویم. بعد از لالیگا منتظر یک بازی بسیار سخت برای سیتی خواهیم بود. در بازی رفت نتیجه بدی گرفتیم. حیف شد که شکست خوردیم. قرار نیست که همیشه برنده شوی اما توانایی کافی را داریم."