گل گهر4-شاهین بوشهر2/شاهین فانوس به دستی که زنگ تفریح شد

گل گهر4-شاهین بوشهر2/شاهین فانوس به دستی که زنگ تفریح شد

خبرگزاری فوتبالی-گل کهر در دیداری پر گل شاهین را با 4 گل بدرقه کرد

به گزارش فوتبالی،حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم در سیرجان با ردو بدل شدن 4 گل در نیمه اول بازی پرگل ترین مسابقه هفته هم بوده است. 

جمعه 27 تیر 1399

گل گهر سیرجان – شاهین بوشهر ساعت 20:30

داور: حمید حاج ملک  

کمک ها: حسن یوسفی – مهدی سیفی

ترکیب گل گهر:

میلاد فراهانی، علیاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، رضا محمود آبادی، میلاد کمندانی، یونس شاکری، گادوین منشا

ترکیب شاهین:

کویلیتایا، ابوالفضل رزاق پور، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، میثم دورقی، مصطفی احمدی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، و حامد محمودی 

کارت زرد

دقیقه 10 به میلاد صارمی  شاهین

دقیقه 66 محمد نیک سیرت مربی شاهین بوشهر

دقیقه 55 احمد موسوی گل گهر

 

شرح گل:


گل گهر 1 –شاهین بوشهر صفر-  در دقیقه یکم احمد زنده روح  هافبک تیم گل گهر از روی نقطه پنالتی و در جهت خلاف دروزاه بان شاهین اولین گل بازی را به ثمر رساند.

 

گل گهر 2 –شاهین بوشهر صفر- در دقیقه 5 بازی و تنها دقایقی بعد از گل اول ، روی پاس سیداحمد موسوی از راست یونس شاکری با دروازه بان شاهین تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند.


گل گهر 2-1 شاهین بوشهر - دقیقه 8 در یک حمله در محوطه جریمه گل گهر ، ضربه بازیکن شاهین به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت میلاد صارمی دروازه گل گهر را باز کرد.

 

گل گهر 3-1 شاهین - در دقیقه 13 یک حمله از چپ درون محوطه جریمه با پاس یوسف وکیا به شش قدم همراه بود و رضا محمودآبادی با یک بغل پا دروازه شاهین را برای سومین بار باز کرد.

 

گل گهر 4-شاهین 1- دقیقه 61 پاس منشا در هجده قدم به شاکری رسید ، مدافع شاهین هم به سمت توپ آمد و شاکری سرنگون شد. گادوین منشا از روی نقطه پنالتی توپ را در جهت خلاف تبدیل به گل کرد.

 

گل گهر 4-شاهین  2 - دقیقه 90+2 مصطفی احمدی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد با سرتوپ زدن مدافع حریف را از پیش رو برداشت و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد در حالی که میلاد فراهانی از دروازه بیرون آمده بود

 

 

7575