تبریک ستارگان دنیای ورزش به مناسبت قهرمانی رئال مادرید

تبریک ستارگان دنیای ورزش به مناسبت قهرمانی رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته موفق شد برای سی و چهارمین بار جام قهرمانی رقابت های لالیگا را بالای سر ببرد و بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای ورزش این قهرمانی را تبریک گفتند. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان زیدان شب گذشته با دو گل کریم بنزما توانستند در ورزشگاه آلفردو دی استفانو و با نتیجه 1 - 2 برابر ویارئال به پیروزی برسند و جام قهرمانی را در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های لالیگا بالای سر ببرند. تعداد زیادی از ستارگان دنیای ورزش از کارلوس ساینز تا فرناندو آلونسو و بسیاری دیگر پیام های تبریک و شادباش خود را برای قهرمان لالیگا در صفحات خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. کارلوس ساینز در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی که به سی و چهارمین جام رئال مادرید اشاره داشت، نوشت: " تبریک می گویم تیم! " لوکا دانچیچ و فرناندو آلونسو نیز پیامی مشابه در صفحه توییتر خود منتشر کردند. 

حتی هواداران بارسلونا نیز پیام تبریک برای رئال مادرید فرستادند. پائو گاسول در توییترش نوشت: " به تیم رئال مادرید برای کسب این قهرمانی تبریک می گویم. " 

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در توییتر نیز با انتشار پستی قهرمانی تیم رقیب در رقابت های لالیگا را تبریک گفت که با استقبال هواداران رئال مادرید مواجه شد. 

سرجیو گارسیا نیز با عکسی از لحظه بالا بردن جام توسط سرجیو راموس را به اشتراک گذاشته و پیام تبریکی برای بازیکنان تیم قهرمان فرستاد. 

1811