نخست وزیر انگلیس: تماشاگران می‌توانند از اکتبر به ورزشگاه‌ها برگردند

نخست وزیر انگلیس: تماشاگران می‌توانند از اکتبر به ورزشگاه‌ها برگردند

خبرگزاری فوتبالی - بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی دولت این کشور تماشاگران می توانند از ماه اکتبر بار دیگر در ورزشگاه ها حضور پیدا کرده و مسابقات فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. 

به گزارش فوتبالی، جانسون در این باره گفت: " از اول آگوست ( 11 مرداد ) تجمعات بزرگتر در اماکنی مانند استادیوم های ورزشی را مدیریت می کنیم تا بتوانیم در فصل پاییز بازگشایی اصلی را در دستور کار قرار دهیم. "

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، هواداران می توانند برای تماشای مسابقات لیگ برتر و سایر رویدادهای ورزشی از تاریخ 1 اکتبر ( 10 مهر ) در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند. او در ادامه اضافه کرد: " تصمیم داریم که از ماه اکتبر اجازه بازگشت هواداران و تماشاگران به ورزشگاه ها را صادر کنیم. قصد داریم با شیوه ای خاص امنیت عدم ابتلا به ویروس کرونا را تضمین کرده و نتیجه خوبی از این برنامه ریزی به دست آوریم. " 

رقابت های لیگ برتر از زمان آغاز به کار دوباره خود پس از وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن ایجاد شد، پشت درهای بسته برگزار شده است. قوانین سختگیرانه رعایت فاصله اجتماعی در جامعه انگلیس به کار گرفته شده و تجمعات به مدت چندین هفته ممنوع بود. تعداد زیادی از رویدادهای مهم ورزشی مانند جام ملت های اروپای زنان و همچنین رقابت های تنیس ویمبلدون که قرار بود تابستان امسال در انگلیس برگزار شود، لغو شد. بنا بود مرحله نیمه نهایی و دیدار فینال یورو 2020 نیز در ورزشگاه ویمبلی در لندن انجام شود که آن هم به تعویق افتاد. 

1811