رشفورد: با حضور VAR نمی‌دانید باید در انتظار چه چیزی باشید

رشفورد: با حضور VAR نمی‌دانید باید در انتظار چه چیزی باشید

خبرگزاری فوتبالی - مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از این که گل کریستال پالاس در برابر این تیم در دیدار شب گذشته مردود شد، تایید کرد که بازیکنان نمی‌دانند باید انتظار چه چیزی را از سیستم کمک داور ویدیویی داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، رشفورد گل اول تیمش را در دقایق تلف شده نیمه اول به ثمر رساند اما تیم روی هاجسون فکر می‌کرد که در دقیقه 55 بازی را به تساوی کشانده است. ولی سیستم کمک داور ویدیویی با تاخیر زیاد اعلام کرد که جوردن آیو در شرایط آفساید این گل را وارد دروازه حریف کرده است. شیاطین سرخ از رکورد خوبی در این زمینه برخوردار هستند و سیستم کمک داور ویدیویی تا به این جای فصل 7 گل را که رقبا وارد دروازه این تیم کرده اند، مردود کرده است. با این حال رشفورد معتقد است که پیش بینی کردن VAR کار دشواری است اما تاکید دارد که پیروزی تیمش برای او بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد تا بتوانند به جمع 4 تیم صدر جدول برسند. 

رشفورد پس از بازی در گفتگو با بی تی اسپرت اظهار داشت: " با حضور VAR نمی دانید باید منتظر چه چیزی باشید. گاهی این اتفاق می تواند برای هر دو تیم سخت باشد. در حال حاضر هر بازی برای ما یک بازی جدید است. ما پیش از ساوتهمپتون به راحتی گل می زدیم اما دو بازی آخر بسیار سخت بوده و ما امروز برای پیروزی باید دو برابر تلاش می کردیم. من تلاش می کنم که در محوطه جریمه هوشمندانه رفتار کنم. ما در سبک بازی خودمان پیشرفت کردیم. شروع بازی بسیار سخت بود. آنتونی مارسیا امروز تلاش زیادی کردد و همیشه برای دریافت توپ در دسترس بود. این که مهاجمان تیم موفق به گلزنی شوند همیشه خوب است. ما باید در تمام بازی ها پیروز شویم. این هدف ما در چند هفته اخیر بوده اما امروز برای ایجاد تمرکز دوباره بسیار خوب بود. "

1811