پرز: راموس فوتبالش را در رئال مادرید به پایان خواهد برد

پرز: راموس فوتبالش را در رئال مادرید به پایان خواهد برد

خبرگزاری فوتبالی - فلورنتینو پرز اطمینان دارد که سرجیو راموس پس از حضور در سی و چهارمین قهرمانی لالیگا، فوتبال خود را نیز در رئال مادرید به پایان خواهد رساند. 

به گزارش فوتبالی، پیروزی 1 - 2 رئال مادرید برابر ویارئال اولین جام قهرمانی پس از فصل 17 - 2016 را برای آنها به ارمغان آورد تا آنها همچنان با تعداد قهرمانی بیشتری نسبت به بارسلونا در صدر جدول این آمار قرار داشته باشند. راموس یکی از بازیکنان تاثیرگذار این فصل بود و در 10 بازی گذشته لالیگا 5 گل به ثمر رساند تا پنجمین مدال قهرمانی خود را در طول دوران حضورش در رئال مادرید به دست آورده باشد. قرارداد این بازیکن 34 ساله در پایان فصل آینده به پایان می رسد و پیش این گفته که دوست دارد دوران فوتبالش را در این تیم به پایان برساند هرچند تایید کرده که این موضوع بستگی به خواسته پرز دارد. راموس پیش از این در سال 2019 به جدایی از رئال لینک شده بود و شایعاتی پیرامون پیوستنش به سوپرلیگ چین به گوش می رسید اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. 

به نظر می رسید که مدیرعامل باشگاه نیز خواهان به پایان رسیدن روزهای فوتبال راموس در پیراهن سفید است و انتظار دارد که این بازیکن به حضورش در رئال ادامه دهد. پرز در گفتگو با موی استار اظهار داشت: " راموس مطمئنا فوتبال خود را در مادرید به پایان خواهد رساند. با این حال مذاکراتی در این باره در حال انجام است، چیزی تغییر نخواهد کرد، همه آرام هستند. او با رهبری بی نظیر خود تیم را به موفقیت رساند. "

پرز همچنین در ادامه از عملکرد زیدان برای بازگرداندن جام قهرمانی به پایتخت اسپانیا تقدیر کرد. او گفت: " او در هر 19 بازی یک قهرمانی به دست آورده است. این هدیه ای از سوی بهشت است که و او مدتی طولانی در کنار ما خواهد ماند. آنها برای چیزی که خودشان می خواهند از زیدان انتقاد می کنند. ما به کسب عناوین قهرمانی در کنار این مربی ادامه خواهیم داد. "

1811