واکنش ستین به حملات مسی: امیدوارم مقابل ناپولی روی نیمکت بارسا باشم

واکنش ستین به حملات مسی: امیدوارم مقابل ناپولی روی نیمکت بارسا باشم

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مورد شکست غیرمنتظره تیمش در بازی با اوساسونا و از دست دادن لالیگا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ستین پس از شکست دو بر یک مقابل اوساسونا گفت :" این شکست کاملا ناعادلانه بود. ناراحت هستیم. امتیازاتی را از دست دادیم که باید به دست می اوردیم. انتظار نداشتیم که رئال مادرید همه بازیهایش را ببرد.  در برخی بازیها مشکل گلزنی داشتیم. وارد محوطه جریمه حریفان می شویم اما نمی توانیم ضدحملاتشان را کنترل کنیم و به مشکل می خوریم."

وی در مورد حملات تند لیونل مسی به خودش در مورد این که آیا در مقابل ناپولی روی نیمکت بارسا می نشیند، گفت:" امیدوارم این اتفاق بیافتد.با برخی حرفهایش موافق هستم. انتقادها را می پذیریم. مسلما چنین بازیهایی ممکن است در چمپیونزلیگ هم ما را دچار مشکل کند اما به تدریج بهتر شده ایم. دو تیرک در این بازی داشتیم، دو گل ما مردود شد...ده کرنر زدیم و اگر یکی از آنها گل می شد، بازی را می بردیم. باید پرتوقع باشیم و بهتر شویم. فرصت برای استراحت داریم و تیم بهتر می شود. حس می کنم که توانایی تغییر شرایط را دارم. همه باید انتقادها را بپذیریم. قطعا تیم متفاوتی خواهیم شد. از برخی لحاظ ها نمی توانستیم بهتر شویم اما در برخی مسائل بادی بهتر شویم.  رئال مادرید تیم شایسته ای بود. ما هم لیاقتش را داشتیم تا امتیازهای بیشتری بگیریم."