گزارش روز/ واکاوی شایعه حضور قطعی رسن در لیست مازاد پرسپولیس

گزارش روز/ واکاوی شایعه حضور قطعی رسن در لیست مازاد پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- در یکی دو روز گذشته خبرهای غیررسمی از هافبک تیم ملی عراق در پرسپولیس منتشر شده که محتوای همه این خبرها این است که بشار رسن بطور قطع از لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس خارج می شود.

به گزارش فوتبالی، بشار رسن یکی از بازیکنان تایر گذار پرسپولیس در سه فصل اخیر بوده که کمک زیادی به قهرمانی های این تیم کرده است و همه گل دوم پرسپولیس به استقلال در دربی اخیر را به یاد دارند. با این حال هافبک تیم ملی عراق همچنان برای دریافت پول قرارداد خود با مشکل روبرو شده است.او که برای فصل جاری قرارداد 380 هزار دلاری با پرسپولیس امضا کرده است هنوز مبلغ قابل توجهی از آن را دریافت نکرده است و به همین دلیل به شدت ناراحت و عصبانی است. 

این ناراحتی و عصبانیت ظاهرا حوصله یحیی گل محمدی را سر برده و حالا با توجه به مشکلات شدید مالی پرسپولیس و تغییرات صعودی نرخ ارز، یحیی به مدیریت اطلاع داده که با این وضعیت بهتر است رسن فصل آینده از پرسپولیس برود و کادر فنی پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای ادامه حضور این بازیکن با پیراهن پرسپولیس گرفته است. اگر این خبر درست باشد آن وقت بشار رسن بطور قطع در پایان فصل از پرسپولیس می رود تا به یکی از پیشنهادهایش از حوزه خلیج فارس (قطر یا امارات) پاسخ مثبت دهد و پولش را سر وقت بگیرد. در هر حال این خبرها و شایعات باعث شده تا همه سوال بپرسند که آیا واقعا یحیی، رسن را نمی خواهد و رسن در لیست مازاد پرسپولیس برای فصل آینده است؟

۷۴۱۳