فسخ غیرمنتظره قرارداد رم و نایکی؛ امضای قرارداد جدید تا 2021

فسخ غیرمنتظره قرارداد رم و نایکی؛ امضای قرارداد جدید تا 2021

خبرگزاری فوتبالی - رم، حریف سویا در لیگ اروپا و برند ورزشی نایکی قرارداد خود را با همدیگر فسخ کردند. این قرارداد تا سال 2024 اعتبار داشت اما باشگاه ایتالیایی در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که این قرارداد فسخ شده است.

به گزارش فوتبالی، رم و نایکی در روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که قرارداد خود را به شکل غیرمنتظره ای لغو کردند. در سال 2013 شرکت تولیدی لباس آمریکایی نایکی با رم قرارداد بسته بود و حالا و در پایان فصل 20-2019 این قرارداد فسخ خواهد شد. 

البته رم و نایکی فعلا برای یک فصل یعنی برای 21-2020 به توافق رسیدند تا نایکی همچنان لباس های مورد نیاز برای بازیها و تمرینات تیم بزرگسالان، تیم جوانان و تیم زنان را در اختیار انها قرار بدهد. 

رم در نظر دارد که برای فصل 22-2021 از اسپانسر جدیدی استفاده کند و کلا از نایکی جدا شود. رم با فسخ قراردادش بدین ترتیبت امیدوار است که قراردادی بهتر از قرارداد قبلی با نایکی را امضا کند و بتواند درآمد بیشتری کسب کند. رم در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ ایتالیا قرار دارد و به نظر می رسد که برای دومین سال پیاپی شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست بدهد. البته آنها امیدوارند که با قهرمانی در لیگ اروپا بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرند