پدیده آکادمی رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد

پدیده آکادمی رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو فرناندز کارراس متولد ال فرول در 23 مارس 2003 (هفده ساله است) با منچستریونایتد به توافق رسید و قرارداد چهار ساله با وی به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، این دفاع چپ که در تی نوجوانان رئال مادرید بازی می کرد با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شد. او این فرصت را دارد تا در صورت نیاز در تیم بزرگسالان منچستریونایتد بازی کند. این بازیکن گالیشیایی تلاش خواهد کرد تا پیشرفت بی نظیری داشته باشد.

آلوارو فرناندز چند سالی است که مورد توجه استعدادیاب ها در سرتاسر اروپا قرار دارد.  او که در آکادمی دپورتیوو لاکرونیا رشد کرده است در نهایت راهی منچستریونایتد شد. آلوارو می دانست که در حضور دلاویبورا یکی از پدیده های آکادمی رئال مادرید در پست دفاع چپ شانسی برای خودنمایی و درخشش ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفت که راهی منچستریونایتد شود تا بدین ترتیب یکی از بازیکنان با استعداد فوتبال اسپانیا توسط شیاطین سرخ جذب شود.  در سالهای اخیر تیم های انگلیسی نظیر منچسترسیتی، یونایتد و لیورپول تلاش کرده اند تا استعدادهای فوتبال اسپانیا را جذب کنند. بر اساس قانون کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بازیکنان بالای 16 سال را از کشورهای عضو بخرند در حالی که برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا این عدد 18 سال است.