سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران: نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران: نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتیم

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز شنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست این دیدار، بازی خوبی را ارائه کردیم اما متاسفانه با اینکه بازی ما در نیمه نخست پایاپای بود اما نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم.
وی افزود: در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتیم و با توجه به شرایط آب و هوایی اصفهان و ارتفاعی که نسبت به تهران وجود دارد، بازیکنان ما از نظر بدنی افت کردند و باعث شد این دیدار را واگذار کنیم.
وی گفت: تیم ما همانند ذوب آهن اصفهان این توانایی را ندارد که از بازیکنان زیادی بهره ببرد و در هر بازی به آنها استراحت دهد.
سرمربی تیم راه آهن گفت: ذوب آهنی ها در این دیدار برتر بودند و به حقشان رسیدند و من به آنها تبریک می گویم.
وی با بیان اینکه طبیعت فوتبال همین برد و باخت هاست افزود: باید از بازی هایمان درس بگیریم تا موفق شویم.
تارتار با اشاره به اینکه این باخت را توجیه نمی کنم، تصریح کرد: از بازیکنانم، گله دارم زیرا نکاتی را که از نظر فنی به آنها گفتم در نیمه دوم انجام ندادند.
وی حضور میلاد و مهرداد محمدی بازیکنان دو قلوی تیمش در برنامه 90 را بر ایجاد غرور کاذب در وجود این بازیکنان بی تاثیر دانست و گفت: این دو در خدمت تیم هستند و دچار غرور نشده اند و حضور آنها در برنامه 90 موجب شد تا آنها شناخته تر و کارشان سخت تر شود.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن همچنین گفت: در ادامه لیگ تغییرهایی خواهیم داشت و بازیکنانی به جمع ما اضافه می شوند.
تیم فوتبال راه آهن تهران عصر شنبه در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و با 10 امتیاز در مکان سیزدهم این رقابت ها قرار گرفت .
پ / 8114/ 3011/ 2093/1772

انتهای پیام /*