پیش بازی گل گهر سیرجان - شاهین بوشهر؛ آخرین فرصت برای فرار از سقوط

پیش بازی گل گهر سیرجان - شاهین بوشهر؛ آخرین فرصت برای فرار از سقوط

خبرگزاری فوتبالی، در جدال حساس تیم های قعر جدولی، گل گهر میزبان شاهین خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، جدال تیم های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر را می‌توان یکی از آخرین فرصت های هر دو تیم برای رهایی از انتهای جدول برشمرد و شاید بازنده این دیدار، دیگر شانسی برای بقا نداشته باشد. 

گل گهر که تا قبل از تعطیلی لیگ فرم خوبی را در پیش گرفته بود، پس از بازگشایی مجدد لیگ با افت عجیبی رو به رو شد و 3 بازی اخیر خود را با باخت پشت سر گذاشت تا مجید جلالی استعفای خود را تقدیم باشگاه کند. اما این استعفا مورد موافقت قرار نگرفت تا خودِ آقا مجید مامور نجات گل گهر از این وضعیت باشد. جلالی هم با اضافه کردن دو دستیار سرشناس وزن نیمکتش را به طرز جالبی افزایش داد.

او ابتدا پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال و سپس مجتی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو را به کادرفنی اش اضافه کرد تا گل گهر یکی از کادرفنی های اسم و رسم دار لیگ برتر‌ را داشته باشد. 

بقای شاهین چیزی در حد معجزه: شاهینی ها هم که با میشو روند خوبی را شروع کرده بودند، پس از جدایی این مربی کروات از سه بازی آخر خود تنها یک امتیاز کسب کردند و شکست 5 گله مقابل ذوب آهن، پایان کار مربی جوان این تیم بود. حالا با انتخاب مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی شاهین، بوشهری ها امیدوارند اختلاف خود با تیم های کاندیدای سقوط را کم کنند و تیمشان در لیگ برتر بماند اما ضعیف ترین خط دفاع لیگ برای فرار از سقوط به چیزی شبیه به یک معجزه احتیاج دارد. 

پاشازاده پس از ویسی، کریمیان و کریستیچوویچ چهارمین مربی این فصل شاهین خواهد بود. 

محرومان: امیرحسین موسی زاده و بهروز نورزی‌فرد از شاهین شهرداری بوشهر و سعید پورفریدونی از تیم گل گهرسیرجان محرومان این دیدار هستند. 

نتیجه بازی هفته گذشته: گل گهر با دو گل مغلوب پیکان شد و شاهين با نتیجه 5-1 مقابل ذوب آهن متحمل شکست سختی شد . 

نتیجه بازی رفت: دو تیم در بازی رفت به تساوی 1-1 دست یافتند. حسین مالکی از شاهین و مهرداد عبدی از گل گهر گلزنان آن دیدار بودند. 

وضعیت در جدول‌: گل گهر با 19 امتیاز پانزدهم است و شاهین با 17 امتیاز در قعر جدول‌ قرار دارد. 

*جمعه 27 تیر 1399

گل گهر سیرجان – شاهین بوشهر ساعت 20:30

داور: حمید حاج ملک  

کمک ها: حسن یوسفی – مهدی سیفی