برباتف: گرت بیل به باشگاه رئال مادرید توهین می‌کند؛ او باید جدا شود

برباتف: گرت بیل به باشگاه رئال مادرید توهین می‌کند؛ او باید جدا شود

خبرگزاری فوتبالی – برباتف به انتقاد از رفتار گرت بیل پرداخت.

به گزارش فوتبالی، دیمیتار برباتف در جدیدترین اظهارنظر خود درباره شرایط گرت بیل گفته: بیل باز هم به تیتر اصلی رسانه‌ها تبدیل شده چون در بازی مقابل گرانادا فهمید قرار نیست تعویض شود و به همین دلیل ادای خوابیدن را در آورد.

برباتف که خود مانند بیل سابقه حضور در تاتنهام را دارد گفته: باور نمی‌کنم چنین صحنه‌ای را دیدم. مشاهده کردم که او ماسکش را روی چشمانش گذاشت. یعنی انگار خوابیده است. نمی‌توانم از چنین حرکتی حمایت کنم. این حرکت غیر حرفه‌ای بود و بی‌احترامی به رئال مادرید است. دوست دارم بیل را در حال بازی برای رئال مادرید ببینم و حس او را بابت عدم بازی‌اش درک می‌کنم اما چنین واکنشی اصلا خوب نیست. رئال باید راه حلی برای این مشکل پیدا کند. هم برای بیل و هم برای تیم، چنین مسئله‌ای در رسانه‌ها بد جلوه می‌کند.

برباتف در ادامه افزود: درد او را می‌فهمم. جای او بوده‌ام و می‌دانم هیچ کس به او پاسخ روشنی نمی‌دهد. تنها راه حل برای بیل جدایی از رئال مادرید است. این بی‌احترامی‌ها برای هواداران رئال خوب نخواهد بود. بیل باید حتی اگر شده به صورت قرضی هم جدا شود. این یک نمایش قدرت بود که یعنی من را بازی بدهید یا هرکاری دوست داشته باشم انجام می‌دهم.

1101