میکل آرتتا: آرسنال باید تقویت شود/ اشتباهات بخشی از فوتبال هستند

میکل آرتتا: آرسنال باید تقویت شود/ اشتباهات بخشی از فوتبال هستند

خبرگزاری فوتبالی – میکل آرتتا پس از برد شاگردانش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، آرسنال نتوانسته از فصل ۱۶-۲۰۱۵ در جمع ۴ تیم ابتدایی حضور داشته باشد اما شب گذشته توانست فاصله خود را با این تیم‌ها کاهش دهد.

سرمربی تیم آرسنال پس از برد ۲-۱ شاگردانش مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت: اشتباهات بخشی از فوتبال است و فشاری که امروز به حریف آوردیم باعث برنده شدن ما شد. ۶ امتیاز فاصله تا جمع ۴ تیم بالای جدول؟ باید بگویم قبلا هم چنین فاصله‌ای دیده‌ایم و آن را تجربه کرده‌ایم.ما فاصله را کم کردیم اما هرگز ندیدم باشگاه‌های دیگر چنین کاری انجام دهند یا بعضی باشگاه‌ها فاصله‌شان در طول ۴ یا ۵ سال کم می‌کنند. این مسئله به منابع شما در تیم و اینکه چقدر باید تغییر کنید بستگی دارد. ما در یک روند قرار داریم. شک و تردیدهایی زیادی وحود دارد اما تنها کاری که می‌توانیم حالا انجام دهیم این است که مانند یک تیم عمل کنیم و برای چنین کاری باید روحیه تیمی‌مان را تقویت کنیم و سپس بازیکنان خوبی داشته باشیم.

آرتتا در ادامه افزود: هدف من در ابتدا این است که بازیکنانمان را به اوج برسانم، به آن‌ها حس راحتی بدهم و برای باشگاه یک هویت تشکیل دهم. این که بخواهم فقط حرف بزنم که این کار باید انجام شود یا آن کار، ساده است.

1101