پدیده 20 ساله اسپانیایی در یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی

پدیده 20 ساله اسپانیایی در یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی

خبرگزاری فوتبالی - فران تورس پدیده 20 ساله اسپانیایی در یک قدمی  پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تورس هنوز با قطعیت با منچسترسیتی به توافق نرسیده است چرا که منتظر است که فصل تمام شود و بعد از ان با خانواده و وکلایش جلسه بگذارد و تصمیم نهایی را بگیرد. او پیشنهادهای مهم دیگری نظیر یوونتوس را دارد اما به نظر می رسد که منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای وینگر اسپانیایی باشد. 

فران تورس فقط یک سال دیگر با والنسیا قرارداد دارد اما برای تمدید به توافق نرسیده است و به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفته است. بدین ترتیب با استعدادترین محصول سالهای اخیر آکادمی والنسیا و یکی از آینده دارترین جوان های فوتبال اسپانیا راهی منچسترسیتی خواهد شد تا زیر نظر گواردیولا زندگی جدیدی پیش رویش باشد. 

بی ثباتی باشگاه والنسیا باعث شد تا فران تصمیم به ترک این تیم بگیرد. حضور در منچسترسیتی به عنوان جانشین سانه که راهی بایرن شده، گام مهمی برای دوران فوتبال فران تورس خواهد بود. با رفتن سیلوا بدین ترتیب او برای حضور در ترکیب باید با برناردو سیلوا رقابت کند.  سیتی پس از لغو محرومیت اروپایی حالا می تواند با قدرت و جدیت بیشتری روی خریدهای تابستانی تمرکز کند. این بازیکن مورد توجه باشگاه های دیگری نظیر رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز قرار داشته است.