رشفورد مثل فرگوسن و بابی چارلتون، دکترای افتخاری گرفت

رشفورد مثل فرگوسن و بابی چارلتون، دکترای افتخاری گرفت

خبرگزاری فوتبالی - مارکوس رشفورد بازیکن 22 ساله انگلیسی جنبشی را آغاز کرد تا دولت انگلیس به 1.3 میلیون کودک در طول تابستان غذای رایگان بدهد چرا که خیلی از این کودکان به غذای مدارس وابسته بودند و با توجه به بحران کرونا خیلی از آنها ممکن بود که بدون غذا بمانند.

به گزارش فوتبالی، رشفورد حالا به خاطر این اقدام خیریه خود قرار است که از دانشگاه منچستر، دکترای افتخاری را دریافت کند. این بالاترین تجلیلی است که این دانشگاه می توانست از مهاجم شیاطین سرخ داشته باشد. 

پیش از این الکس فرگوسن و بابی چارلتون دو اسطوره منچستریونایتد هم این جایزه را دریافت کرده بودند. رشفورد در این باره گفت :" این یک روز غرور آمیز برای من و خانواده است. وقتی به نامهای بزرگی نگاه می کنی که در گذشته دکترای افتخاری گرفته اند، دریافت چنین جایزه ای اعجاب انگیز است. هنوز باید مسیری طولانی را طی کنیم تا بتوانیم با فقر کودکان در این کشور بجنگیم. دریافت چنین جایزه ای نشان می دهد که در مسیر درستی قرار داریم و این نکته مهمی است. "

سولشر سرمربی منچستریونایتد هم گفت که رشفورد شخصیت بزرگی دارد که همیشه بیش از آن که به خودش فکر کند، نگران دیگران است و به همین خاطر به او افتخار می کند.