شگفت زدگی هواداران از آمادگی بدنی راموس با انتشار تصویرش در اینستاگرام

شگفت زدگی هواداران از آمادگی بدنی راموس با انتشار تصویرش در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید بی پروا به سمت لالیگای شماره 34 خود حرکت می کند و هر 9 بازی اخیرش بعد از قرنطینه را با پیروزی پشت سر گذاشته است. زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ویارئال گفت بازیکنان با جدیت به دنبال قهرمانی هستند و از سویی سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید اخیرا تصویر جالبی از خودش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که مشخص است بدن کاملا آماده ای دارد و به قول خودش مثل یک گاو، آماده است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید بدن کاملا آماده خود را در شبکه های اجتماعی به رخ کشیده است، بدنی که مملو از خالکوبی هاست و به نظر می رسد که کاپیتان رئال مادرید در سن 34 سالگی در بالاترین سطح از آمادگی بدنی قرار دارد.

رئال مادرید اگر بخواهد فردا شب در مقابل ویارئال پیروز شود باید با انگیزه بالایی ظاهر شود و راموس با نشان دادن بدن آماده خودش برای روحیه دادن به هواداران نوشته است:" حالا نوبت ماست، به پیش."

تصویر راموس با واکنش های زیادی همراه شده است. صفحه لالیگا نوشته است :" آیا او واقعا 34 سال سن دارد؟" لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی رئال مادرید به شوخی مدعی شده که این عکس دستکاری شده و فتوشاپی است و وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید هم از هیکل کاپیتان تیم شگفت زده شده است.

رئال مادرید که امسال به خاطر تعمیرات در ورزشگاه برنابئو بازیهای خانگی خود را به ورزشگاه شش هزار نفری دی استفانو منتقل کرده فردا شب به دنبال پیروزی و نهایی کردن قهرمانی خواهد بود.