لیست رئال مادرید برای بازی با ویارئال؛ بازگشت یوویچ و ناچو

لیست رئال مادرید برای بازی با ویارئال؛ بازگشت یوویچ و ناچو

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید لیست 24 نفره خود برای بازی با ویارئال را اعلام کرد. یوویچ و ناچو چهره های جدید لیست هستند که اولی بعد از منفی شدن سومین تست کرونایش به لیست برگشته و دومی پس از عبور از مصدومیتی طولانی مدت.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز به خواست خودش برای چهارمین بازی پیاپی از لیست خط خورده است. مارسلو مدافع چپ برزیلی هم به علت مصدومیت در لیست حضور ندارد. رئال مادرید اگر فردا شب در ورزشگاه دی استفانو مقابل ویارئال پیروز شود، رسما قهرمان لالیگا خواهد شد در غیر این صورت احتمالا کار به هفته پایانی و بازی مقابل لگانس کشیده خواهد شد. رئال مادرید فقط به دو امتیاز برای نهایی کردن قهرمانی در دو بازی پایانی نیاز دارد که به نظر می رسد شانس کسب جام برای تیم زیدان بالاست. زین الدین زیدان می تواند به دومین لالیگا و یازدهمین جام خود در رئال مادرید دست پیدا کند و فقط سه جام تا رکورد میگل مونیوز فاصله خواهد داشت که از این حیث رکورد تاریخ رئال مادرید را در اختیار دارد.

لیست رئال مادرید در بازی مقابل ویارئال بدین شرح است: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، راموس، واران، ناچو، میلیتائو، کارواخال، مندی، کروس، مودریچ، ایسکو، والورده، کاسمیرو، هازارد، بنزما، بیل، لوکاس وازکز، یوویچ، آسنسیو، براهیم، ماریانو، وینیسیوس و رودریگو گوئس.