مهاجم چلسی پیشنهاد پیوستن به تیم بکهام را رد کرد

مهاجم چلسی پیشنهاد پیوستن به تیم بکهام را رد کرد

خبرگزاری فوتبالی –  ویلیان، مهاجم تیم چلسی دوست دارد در چلسی بماند و به همین دلیل پیشنهاد پیوستن به اینتر میامی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ویلیان، مهاجم برزیلی تیم چلسی با وجود آن که قراردادش به زودی با چلسی به پایان می‌رسد و می‌تواند از چند هفته دیگر به صورت آزاد به هر تیمی بپیوندد پیشنهاد تیم اینتر میامی را رد کرده و تصمیم گرفته در اروپا بماند.

اینتر میامی که مالکیتش بر عهده دیوید بکهام، سوپراستار سابق تیم‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید است به ویلیان پیشنهاد قراردادی ۳ ساله به ویلیان داده اما این بازیکن ۳۱ ساله امیدوار است در اروپا و در شهر لندن بماند و به فوتبالش ادامه دهد. او از چلسی خواسته بود قرارداد جدیدش ۳ ساله باشد اما مسئولین این تیم قرارداد ۳ ساله را رد کردند و اعلام کردند نمی‌توانند به او پیشنهاد قراردادی بیشتر از ۲ سال بدهند.

ویلیان چندی پیش گفته بود: می‌خواهم فصل را به خوبی به اتمام برسانم. اگر ماندم یا اگر رفتم اهمیت ندارد اما در حال حاضر می‌خواهم برای چلسی خوب بازی کنم و کمک کنیم تا تیم در جمع ۴ تیم بالای جدول حضور داشته باشد. حس خوبی دارم. باید به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم زیرا می‌دانیم که تیم‌هایی که پایین‌تر از ما در جدول حضور دارند می‌خواهند برنده باشند و به رتبه ما برسند.

1101