پیش بازی ذوب آهن - ماشین سازی؛ افاضلی سوار بر ماشین

پیش بازی ذوب آهن - ماشین سازی؛  افاضلی سوار بر ماشین

خبرگزاری فوتبالی- در اولین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ذوب آهن میزبان ماشین سازی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، سبزپوشان اصفهانی که با حضور بوناچيچ پای ثابت پرگل ترین بازی های لیگ هستند، هفته گذشته توانستند دست پر برابر شاهینِ قعر جدولی از زمین خارج شوند.

با پیروزی پر گل گاندوها، آن‌ها 25 امتیازی شدند و در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ، 6 امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفتند و تقریبا دغدغه ای برای بقا نخواهند داشت. 

افاضلی سوار بر ماشین: هومن افاضلی که بعد از صدور حکم کمیته انضباطی مبنی بر تکرار دیدار استقلال و پارس جنوبی جم در اعتراض به این حکم از هدایت پارس استعفا داده بود، در تصمیمی عجیب راهی تبریز شد و هدایت ماشین سازی را برعهده گرفت. ماشین سازی که در دو بازی گذشته تحت هدایت رضا مهاجری هم نتوانسته بود نتیجه خوبی بگیرد، با استعفای این مربی موافقت کرد تا افاضلی چهارمین کسی باشد که در این فصل بر روی نیمکت ماشین سازی خواهد نشست. 

نتیجه بازی هفته گذشته: ذوب آهن با نتيجه پر گل 5-1 مقابل شاهین به برتری رسید و ماشین سازی هم در ادامه روند ناکامی خود، با یک گل مغلوب پرسپولیس شد. 

نتیجه بازی رفت: در بازی رفت ذوبی‌ها که تا دقیقه 85 از ماشین سازی پیش بودند، در دقایق پایانی مسابقه دو گل دریافت کردند و بازی را به حریف تبریزی واگذار کردند. 

وضعیت در جدول‌: ذوب آهن با 25 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد و ماشین سازی با 24 امتیاز، یازدهم است. 

*پنجشنبه 26 تیر 1399

ذوب آهن – ماشين سازی ساعت 20:45

داور: محمدحسین ترابیان 

کمک‌ها: علی اکبر نوری – محسن بابایی