همه در انتظار بازگشت کاپیتان وریا

همه در انتظار بازگشت کاپیتان وریا

خبرگزاری فوتبالی- احتمالا از امروز باید شاهد بازگشت کاپیتان استقلال به تمرینات این تیم باشیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرد که در دو تست مجزا که از 5 بازیکن کرونایی استقلال گرفته شده، جواب این تست ها منفی بوده و این بازیکنان می توانند به تمرینات استقلال اضافه شوند.

هفته ی قبل بود که خبر ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا، یک شوک بزرگ را به فوتبالدوستان وارد کرد، بخصوص پس از آنکه عکسی از وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در پشت شیشه ی بالکن خانه اش در حال بوسیدن تنها دخترش منتشر شد. اما حالا وریا می تواند با خیال راحت هم به جمع خانواده اش برگردد و هم در تمرینات استقلال حضور پیدا کند. علاوه بر وریا، فرشید باقری، میلیچ، امیرحسین کارگر و داریوش شجاعیان هم بازیکنانی هستند که تست کرونای آنها منفی شده و می توانند عصای دست فرهاد باشند. البته اگر آنها بتوانند نام شجاعیان را برای ادامه لیگ، وارد لیستشان کنند. اتفاقی که گویا سازمان لیگ با آن مخالف است.

 با توجه به محروم بودن مسعود ریگی به دلیل 4 اخطاره شدن، حالا بازگشت فرشید باقری می تواند بهترین خبر ممکن برای سرمربی آبی ها باشد. دیروز و در آخرین تمرین استقلالی ها، ارسلان مطهری مهاجم این تیم نیز حضور پیدا کرد تا بتواند خود را برای دیدار با صنعت نفت، به مرز آمادگی برساند. حالا بعد از چند بازی، فرهاد مجیدی تیمش را کامل در اختیار دارد و به نظر می رسد که غیبت عارف غلامی که به تازگی کرونایش مثبت شده، خیلی به چشم نیاید. 

 اکنون استقلال مجیدی روز به روز در حال کامل شدن است تا دستان فرهاد برای دیدارهای حساس پیش رو، باز باشد. یک نکته ی مهمی که وجود دارد اینست که استقلالی ها باید از الآن به فکر تدارک سفر به آبادان باشند تا اتفاقات اهواز و دیدار با فولاد مجددا برایشان تکرار نشود. آبی های پایتخت برای کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای حساسی پیش رو دارند و قطعا مجیدی دیگر تاب و توان از دست دادن بازیکن دیگری را ندارد. بخصوص اینکه آنها باید بلافاصله پس از پایان لیگ، خود را برای جام حذفی و دیدار با سپاهان آماده کنند و استقلالی هایی که به کرونا مبتلا شده بودند، می توانند تا آن زمان، به شرایط کامل آمادگی برسند.  

 اگر فرهاد بخواهد در ادامه ی لیگ و به مانند نیمه ی دوم دیدار با تراکتور تیمش را با سیستم جدید 442 به زمین بفرستد، می تواند تا زمان دیدار با سپاهان، شاگردانش را با سیستم جدید وفق دهد.

9697