وکیل مشهور اسپانیایی: باید درباره VAR و شایعات اخیر تحقیق کرد

وکیل مشهور اسپانیایی: باید درباره VAR و شایعات اخیر تحقیق کرد

خبرگزاری فوتبالی – یک وکیل مشهور اسپانیایی در گفت و گو با مارکا اعلام کرده باید در خصوص VAR تحقیقات انجام داد.

به گزارش فوتبالی، پس از آغاز دوباره فوتبال، تیم رئال مادرید صاحب پنالتی‌هایی شده که طرفداران بارسلونا اعتقاد دارند نباید گرفته می‌شده. بارسایی‌ها اعتقاد دارند شرایط در این زمینه متعادل نیست و در مجموع VAR به نفع رئال مادرید عمل می‌کند.

تونی فریکسا، وکیل مشهور اسپانیایی در گفت و گو با رادیو مارکا گفته: چیزهایی وجود دارد که تئوری حمایت VAR از رئال مادرید را شفاف‌تر می‌کند. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم درباره همه‌چیز شکایت می‌کنند و اتفاقاتی که در خصوص VAR پس از شروع دوباره فوتبالی رخ داده من را مجاب می‌کند تا درباره آن تحقیقات انجام شود. چیزهایی مشاهده می‌کنیم که همه مردم آن را می‌بینند نه فقط هواداران بارسلونا. در شرایطی مشکوک تمام تصمیمات به یک نحو خاص گرفته می‌شود. تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام.

تیم بارسلونا در حال حاضر شرایط خوبی را نمی‌گذراند و انتقادات زیادی را تحمل می‌کند. فریکسا باور دارد بارسلونا شرایطی بحرانی ندارد و اوضاع آن قدر هم برای آن‌ها وخیم نیست. او گفته: می‌خواهم بگویم شرایط چندان هم بد نیست حتی اگر شما بخواهید چنین وضعیتی را آخر الزمان بدانید اما مشخص است که چرخه پیروزی و روزهای خوش آن‌ها به پایان رسیده است.

1101