وسلی اسنایدر و تصمیم جدی برای بازگشت به فوتبال

وسلی اسنایدر و تصمیم جدی برای بازگشت به فوتبال

خبرگزاری فوتبالی – وسلی اسنایدر، هافبک سال‌های نه چندان دور تیم‌های گالاتاسرای، اینتر میلان و رئال مادرید قصد دارد در سن ۳۶ سالگی به فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، بازگشت روبن به فوتبال و حضور در تیم خرونینخن (اولین تیم روبن) باعث شده تا اسنایدر که با روبن در تیم ملی هلند هم بازی بوده به فکر بازگشت به فوتبال بیفتد و بازگشت به تیم اوترخت را در تصوراتش جای دهد.

اسنایدر در شهر اوترخت به دنیا آمده اما هیچ‌گاه برای تیم شهرش بازی نکرد و در آگوست سال گذشته هم از فوتبال خداحافظی کرد. حالا رسانه RTV Utrecht  اعلام کرده اسنایدر قرار است از روز ۲۷ جولای (۲ هفته دیگر) تمرینات خود را با تیم DHSC که در دسته پنجم هلند قرار دارد آغاز کند و به شرایط آرمانی برسد تا اگر شرایط مهیا بود برای مدتی پیراهن تیم اوترخت را هم بر تن کند.


یوردی زویدام، مدیر باشگاه اوترخت هم در این زمینه گفته: اوترخت بودجه جذب اسنایدر با آن دستمزدهایی که همیشه از باشگاه‌ها می‌گرفت ندارد. او خودش بهتر از هر کسی این را می‌داند. البته هنوز بحث مالی انجام نشده. اگر اسنایدر می‌خواهد این کار را انجام دهد پس به اوترخت هم کمک خواهد کرد. او اعلام کرده می‌خواهد به صورت جدی درباره این مسئله فکر کند. اگر بتواند خود را از لحاظ فیزیکی به شرایط تیم برساند عالی می‌شود.

1101