واکنش عبدیان به شایعه سرمربیگری منصوریان در استقلال

واکنش عبدیان به شایعه سرمربیگری منصوریان در استقلال

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیات مدیره استقلال به شایعه رفتن مجیدی از این تیم و بازگشت علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از حضور علیرضا منصوریان در باشگاه استقلال و عکس سه نفره‌ای که از او در کنار احمد سعادتمند و مهدی عبدیان منتشر شد، این شایعه در فضای مجازی و البته برخی رسانه‌ها پیچید که حضور منصوریان در باشگاه استقلال می‌تواند به معنای تغییرات در کادر فنی این تیم باشد تا مجیدی برود و علیمنصور جای او را بگیرد به خصوص آنکه منصوریان رابطه خوبی با عبدیان عضو جدید هیات مدیره باشگاه دارد.

عبدیان در واکنش به این شایعات به روزنامه فرهیختگان گفته: اگر همکار من در صنف خودم یک روز به دفتر من بیاید یا اتفاقی او را ببینم معنایش این است که می‌خواهیم با هم شریک شویم یا او می‌خواهد کارخانه من را بخرد یا من قصد چنین کاری دارم؟ ضمن اینکه اگر واقعا چنین چیزی باشد و ما بخواهیم قرارداد ببندیم چرا این کار را در باشگاه انجام بدهیم که این همه حاشیه درست شود؟ اینکه طرف خودش به باشگاه می‌آید و خبرش علنی و رسانه‌ای هم می‌شود و هوادار هم آن را می‌بیند، تازه به‌نظر من اگر احتمالی هم باشد آن را کاهش می‌دهد نه این که شانس این موضوع را افزایش دهد.

عبدیان مطمئن است که منصوریان جانشین مجیدی نخواهد شد و برای حرفش دلیل دارد: منصوریان به ‌تازگی در مصاحبه‌ای از مجیدی حمایت کرده و حتی در جلسه گفت در این مدتی که مجیدی سرمربی استقلال بوده چندین‌بار با او تماس تلفنی داشته و در خصوص موارد مختلف و شرایط باشگاه با او صحبت کرده است. اما اگر قرار باشد به‌جای او برود اصلا با او تماس می‌گیرد؟

1984