راموس، بنزما و مودریچ؛ مثلث موفق ۱۰۰ ساله رئال مادرید!

راموس، بنزما و مودریچ؛ مثلث موفق ۱۰۰ ساله رئال مادرید!

خبرگزاری فوتبالی – کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس ۳ بازیکن مهم رئال مادرید هستند که روی هم ۱۰۰ سال سن دارند اما به شدت در این تیم تاثیر گذارند.

به گزارش فوتبالی، راموس و مودریچ ۳۴ ساله و بنزمای ۳۲ نشان داده‌اند سن در فوتبال یک عدد است و می‌توان به مرور زمان بدون توجه به این مسئله به رشد ادامه داد زیرا هر ۳ نفر آن‌ها پس از ورود به دهه چهارم زندگی‌شان توانسته‌اند هر روز بیش از پیش بدرخشند.

راموس ستاره است. بدون هیچ شکی. او پس از دوران قرنطینه آقای گل رئالی‌ها بود و در تک تک لحظات سخت رئال توانسته نقش خودش را ایفا کند و آن لحظات را برای سفید پوشان شیرین کند. گلزن‌ترین مدافع تاریخ لالیگا نقشی اساسی در رهبری تیم دارد.

مودریچ، دیگر بازیکن تاثیرگذار لوس بلانکو بوده که حتی در بدترین لحظات بازی‌اش هم مورد اطمینان زیدان است. او پس از کسب جایزه بهترین بازیکن جهان اندکی افت کرد اما بر کسی پوشیده نیست که چقدر حضور او در میانه میدان برای رئالی‌ها مهم است.

در بین بازیکنان تاثیرگذار رئال نباید از بنزما غافل شد. عدم حضور او در تیم ملی خودش بحثی جدا است اما او شایسته حضور در جمع بهترین بازیکنان جهان است. او فصل گذشته ۳۰ گل به ثمر رساند و پس از جدایی رونالدو واقعا بار خط حمله رئال را به دوش کشیده. او حالا به دنبال رسیدن به صدر جدول آقای گلی و گرفتن رتبه اول از مسی است.

1101