پسر بازیکن سابق فوتبال اروگوئه به آکادمی رئال مادرید پیوست

پسر بازیکن سابق فوتبال اروگوئه به آکادمی رئال مادرید پیوست

خبرگزاری فوتبالی - آلوارو دنیل رودریگز مونیوز، پسر کوکیتو رودریگز بازیکن اسبق فوتبال اروگوئه فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد. این بازیکن 16 ساله در آکادمی تیم گلوبال پالاموس رشد کرده اما در سالهای اخیر در تیم ژیرونا بازی کرده است. او سال گذشته در تیم جوانان ژیرونا 9 گل به ثمر رساند و عملکرد خوبش باعث شد تا توجه نمایندگان رئال مادرید را به خود جلب کند و راهی برنابئو شود.

به گزارش فوتبالی، آلوارو دنیل پسر کوکیتو رودریگز است. کوکیتو مهاجم اسبق فوتبال اروگوئه ای بود که با پنیارول در سن 16 سالگی قهرمان جام بین قاره ای شد. او در اوایل دهه نود از تیم راپید وین در اتریش به تیم پالاموس در لیگ دسته دو اسپانیا ملحق شد و بعد از آن زندگی در اسپانیا را آغاز کرد. حالا پسر وی که 192 سانتی متر قد دارد و بسیار سریع و تکنیکی است مهاجمی است که به آکادمی رئال مادرید ملحق شده است.

البته این تنها خرید آکادمی رئال مادرید نیست. کنت سولر مهاجم سابق اسپانیول که در فصل گذشته مصدوم بود به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به آکادمی رئال مادرید ملحق شده است. آرماند وایس نیز پس از درخشش در فوتبال کاتالونیا از تیم مرکانتیل به آکادمی رئال مادرید ملحق شده است. برادر وی الکس نیز در حال حاضر در تیم فورتنا سیتارد در فوتبال هلند بازی می کند. خرید دیگر آکادمی رئال مادرید اکسل اسپینولا دفاع چپی هجومی است که از تیم دام به تیم جوانان رئال مادرید ملحق شده است.