رئال مادرید جشن قهرمانی احتمالی لالیگا را برگزار نمی کند

رئال مادرید جشن قهرمانی احتمالی لالیگا را برگزار نمی کند

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در صورتی که پنجشنبه در مقابل ویارئال یا در بازی یکشنبه آینده مقابل لگانس پیروز شود به قهرمانی لالیگا می رسد اما در هیچ کدام از دو حالت خبری از جشن قهرمانی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با توجه به بحران کرونا در اسپانیا و خطر شیوعبیماری تصمیم گرفته است که هیچ جشنی برگزار نشود چرا که باشگاه نمی خواهد که به خاطر جشن قهرمانی، خطر ابتلا به کرونا ایجاد شود. در حقیقت رئال مادرید برای جشن قهرمانی بر خلاف عادت همیشگی به میدان سیبلس نخواهد رفت و از سویی شهرداری مادرید نیز مسیرهای منتهی به این میدان را خواهد بست تا هواداران نتوانند جشن بگیرند و بدین ترتیب خبری از تجمع مردم نباشد. چند روز پیش جشن خیابانی هواداران کادیز به خاطر صعود به لالیگا جنجال زیادی ایجاد کرده بود.

خوزه لوئیز مارتینز آلمیدا شهردار مادرید و مقامات پلیس این شهر اعلام کرده اند که تمامی تدابیر لازم را ایجاد خواهند کرد تا مانع از تجمع مردم برای جشن قهرمانی شوند. رئال مادرید معتقد است که هیچ عجله ای برای جشن گرفتن وجود ندارد و شاید در ماه های آینده و با پایان بحران کرونا بتوان جشن قهرمانی را با حضور هواداران در ورزشگاه برنابئو برگزار کرد. رئال مادرید نمی خواهد که جشن قهرمانی زندگی هیچ شهروندی را به خطر بیاندازد و خبری از جشن قهرمانی نخواهد بود.