غایبان سرشناس در تبلیغات پیراهن جدید بارسلونا؛ سوارز و دمبله رفتنی شدند؟

غایبان سرشناس در تبلیغات پیراهن جدید بارسلونا؛ سوارز و دمبله رفتنی شدند؟

خبرگزاری فوتبالی - پیراهن بارسلونا در فصل 21-2020 به صورت رسمی معارفه شد اما غیبت چند بازیکن در تصاویر کاملا مشهود هستند. در حقیقت چهار چهره سرشناس در تصاویر تبلیغاتی پیراهن جدید حضور ندارند که همین مسئله شایعات را در مورد جدا شدنشان زیاد کرده است: لوئیز سوارز، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و عثمان دمبله.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان لیونل مسی سرشناس ترین چهره حاضر در تصاویر است در حالی که بازیکنان باتجربه دیگر تیم همچون سرجیو بوسکتس، جرارد پیکه و سرجی روبرتو هم او را همراهی می کنند. آنتوان گریزمان و فرنکی دی یونگ دو خرید فصل گذشته نیز در این تصاویر حضور دارند.

اما در نقطه مقابل خبری از لوئیز سوارز و آرتورو ویدال دو تن از بازیکنان مهم تیم بارسلونا در این تبلیغات نیست و به همین خاطر برخی مدعی هستند که نه تنها این دو بلکه بازیکنانی همچون دمبله، راکیتیچ و فیرپو هم در لیست فروش قرار دارند.

به هر صورت بارسلونا از امروز فروش پیراهن جدیدش را در فروشگاه های رسمی آغاز کرده است. قیمت پیراهنی که از امروز برای فروش گذاشته شده، 139.99 یورو است. پیراهن جدید بارسلونا با الهام گرفتن از طرح دهه نود میلادی ساخته شده است که در یقه آن از رگه طلایی استفاده شده است. در جوراب و شورت هم از این رگه طلایی استفاده شده است.