پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب لوتارو مارتینز؛ ۷۰ میلیون + جونیور فیرپو

پیشنهاد جدید بارسلونا برای جذب لوتارو مارتینز؛ ۷۰ میلیون + جونیور فیرپو

خبرگزاری فوتبالی – بارسا برای جذب مارتینز پیشنهاد جدیدی به اینتر میلان ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی،  باشگاه بارسلونا که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب لوتارو مارتینز بوده و می‌خواسته به هر نحوی شده این بازیکن آرژانتینی را به نیوکمپ بیاورد حالا می‌خواهد همچنان به تلاش خود ادامه دهد و با ارائه پیشنهاداتی جدید موافقت باشگاه اینتر میلان را به دست آورد تا مارتینز از فصل آینده در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد.

بند فسخ ۱۱۱ میلیون یورویی مارتینز که تا چندی پیش اعتبار داشت و بارسلونا می‌توانست بدون هیچ مشکلی با پرداخت مبلغ آن، مارتینز را خریداری کند دیگر اعتبار ندارد و حالا این انتقال در گروه موافقت تیم اینتر است.

در همین زمینه کادنا سر گزارش داده بارسلونا می‌خواهد پیشنهاد جدیدی شامل ۷۰ میلیون یورو پول نقد و جونیور فیرپو را به اینتر ارائه دهد و احتمالا این بار اینتر پیشنهاد را بیشتر از قبل مورد بررسی قرار خواهد داد زیرا ارزش این بازیکن برزیلی ۴۱ میلیون یورو است و به این ترتیب مجموعا ۱۱۱ میلیون یورو نصیب اینتر خواهد شد.

فیرپو ۲۴ ساله، فصل گذشته با مبلغ ۱۸ میلیون یورو از رئال بتیس خریداری شده و تا اینجای فصل در ۲۱ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و توانسته یک گل بزند و ۲ پاس گل به هم‌تیمی هایش بدهد.

گفتنی است ال موندو هم اعلام کرده مارتینز که علاقه فراوانی به پوشیدن لباس بارسلونا دارد از امضای قرارداد جدید با اینتر امتناع می‌کند.

1101