آینده دیبالا در یوونتوس؛ تمدید تا ۲۰۲۵ به همراه بازوبند کاپیتانی

آینده دیبالا در یوونتوس؛ تمدید تا ۲۰۲۵ به همراه بازوبند کاپیتانی

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد ستاره آرژانتینی خود، پائولو دیبالا تا تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی را به او دهد تا نماد تیم یوونتوس شود.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارشی که توتو اسپرت منتشر کرده، مذاکرات بین یوونتوس و مدیر برنامه‌های دیبالا به نتایج خوبی رسیده و احتمالا در ماه آگوست تمدید قرارداد دیبالا رسمی شود.

دیبالای ۲۶ ساله که امسال برای یوونتوسی‌ها بسیار درخشان ظاهر شده توانسته در ۴۱ بازی برای بیانکونری ۱۷ گل بزند و ۱۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد اما فصل گذشته در آستانه خروج از تورین قرار داشت و بسیاری مقصد و را تاتنهام می‌دانستند. دیبالا در نهایت در تورین ماند تا تقریبا بهترین بازیکن فصل یوونتوس لقب گیرد و به ساری کمک کند تا در صدر جدول سری آ قرار گیرند.

قرارداد دیبالا با یوونتوس در سال ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد و تمدید قرارداد احتمالی او با یوونتوس با افزایش دستمزد همراه خواهد بود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد قرار است دیبالا در تبلیغات و قراردادهای تجاری یوونتوس به نماد این تیم تبدیل شود و به عنوان کاپیتان یوونتوس در تیزرها فعالیت کند.

در حال حاضر کیه‌لینی، بوفون و بونوچی از جمله بازیکنان باسابقه یوونتوس هستند اما احتمالا همگی تا فصل ۲۰۲۵ از فوتبال خداحافظی کنند تا دیبالا به تنهایی با سابقه‌ترین بازیکن یوونتوس لقب گیرد.

1101