کلوپ: سال ۲۰۲۴ از لیورپول جدا می‌شوم و استراحت می‌کنم

کلوپ: سال ۲۰۲۴ از لیورپول جدا می‌شوم و استراحت می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی – کلوپ تا پایان قراردادش با لیورپول در این تیم می‌ماند اما پس از آن می‌خواهد استراحت کند و از جمع لیورپولی‌ها حدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ تایید کرده که حداقل ۴ سال دیگر در لیورپول خواهد ماند و پس از آن به احتمال زیاد، او را روی نیمکت لیورپول نخواهیم دید. کلوپ که در سال ۲۰۱۶ به جمع لیورپولی‌ها پیوسته توانسته پس از ۴ سال حضور در حمع آن‌ها، لیورپول را به یکی از بهترین تیم‌های دنیا تبدیل کند و علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان حالا طلسم شکنی کند و لیورپولی‌ها را پس از ۳ دهه انتظار به قهرمانی در لیگ برتر برساند. ماجراجویی کلوپ در لیورپول‌ هم البته سرانجام و پایانی خواهد داشت.

کلوپ در پاسخ به سوالی در رابطه با آینده کاری‌اش به SWR گفته: می‌خواهم ۴ سال دیگر در لیورپول حضور داشته باشم و پس از آن استراحت خواهم کرد. پس از آن شاید در یک باشگاه دیگر یا یک تیم ملی کار کنم. نمی‌دانم. اما ممکن است دنیای در ۵ سال آینده تفاوت‌های زیادی با دنیای امروزی داشته باشد.

برخی از رسانه‌ها صحبت‌های کلوپ را در راستای شایعه احتمال قبول مربیگری در تیم ملی آلمان دانستند اما به هر حال کلوپ اعلام کرده تا سال ۲۰۲۴ از لیورپول جدا می‌شود و قطعا تا آن زمان روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد نشست.

1101