ستاره آتالانتا بهترین بازیکن ماه ژوئن سری آ شد

ستاره آتالانتا بهترین بازیکن ماه ژوئن سری آ شد

خبرگزاری فوتبالی – پاپو گومز به عنوان بهترین بازیکن ماه سری آ انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گومز، مهاجم کارکشته تیم آتالانتا که امسال به همراه الهه‌ها (لقب تیم آتالانتا) بی‌نظیر کار کرده و در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اورپا قرار دارد به عنوان بهترین بازیکن ماه ژوئن سری آ انتخاب شد.

گومز در این ماه حتی یک گل هم به ثمر نرساند اما در بازی‌های آتالانتا مقابل لاتزیو، اودینزه و ساسولو ۴ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد تا آتالانتا بتواند شانس صعود به رده دوم را هم داشته باشد.

لوئیجی دی سیرو، رئيس سری آ به خبرنگاران گفته: آتالانتا یکی از زیبایی‌های لیگ امسال است و هیچ کس نتوانسته به اندازه گومز در راستای نشان دادن ارزش‌های این تیم خدمت کند. او برای حفظ روحیه تیمی حاضر است فداکاری کند. پاپو امسال فوق‌العاده بوده و با کلاس کاری و گل‌ها و پاس گل‌هایش در لیگ باعث شده تا هم‌تیمی‌هایش به موفقیت برسند.

گومز ۳۲ ساله در مجموع بازی‌های این فصل توانسته ۷ گل بزند و ۱۸ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد. او این آمار را در ۴۰ بازی خودش در تمام بازی‌ها برای آتالانتا به ثبت رسانده.

آتالانتا حالا و در پایان هفته سی و دوم سری آ با ۶۷ امتیاز و یک امتیاز کمتر از اینتر و لاتزیو که به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند، رتبه چهارم را از آن خود کرده است.

1101