طاهری: حق ما در بازی با شهرخودرو پیروزی بود

طاهری: حق ما در بازی با شهرخودرو پیروزی بود

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال سایپا گفت: فکر می‌کنم مقابل شهرخودرو حق ما برد بود، اما از همین تساوی هم ناراضی نیستیم.

به گزارش فوتبالی به نقل از میزان، بیژن طاهری در خصوص تساوی تیم فوتبال سایپا مقابل شهرخودرو در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: تساوی در این بازی برای ما کافی نبود. سه بازی اخیر ما مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و شهرخودرو بوده که آنها همه جزو مدعیان لیگ برتر هستند برای‌مان دشوار بوده و ما مقابل هرکدام از آنها تاکتیک خاصی داشتیم.

وی افزود: با این حال، فکر می‌کنم مقابل شهرخودرو حق ما برد بود. می‌توانستیم سه امتیاز شیرین به دست بیاوریم، اما با همه اینها ناراضی نیستیم. بازیکنان ما تلاش زیادی در زمین مسابقه کردند و توانستیم با غیرت و تمرکز بازی کنیم. امیدوارم روز به روز شرایط‌مان بهتر شود و بتوانیم نتایج به مراتب بهتری را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه این تیم فاصله زیادی با قعر جدول ندارد، تصریح کرد: شرایط برای همه تیم‌های پایین جدولی سخت است. ما بازی‌های سخت‌مان را پشت سر گذاشته‌ایم؛ البته نه اینکه در ادامه کار راحتی داشته باشیم، ولی بازی‌های ما با مدعیان به پایان رسیده است. مطمئن هستم که به شرایط خوب‌مان بازمی‌گردیم، چون سایپا در بازی‌های اخیر نشان داد که فوتبال باکیفیتی بازی می‌کند.

طاهری در مورد بازی بعدی این تیم مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: پیکان در دو بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده و قطعا ما کار راحتی مقابل این تیم نداریم. با این حال، امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم و برای تحقق آن تمام تلاش خود را می‌کنیم.

9697