گرت بیل با حرکت عجیبش روی سکوها دوباره سوژه شد

گرت بیل با حرکت عجیبش روی سکوها دوباره سوژه شد

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی در بازیهای اخیر تصاویر زیادی را روی سکوها در بازیهای رئال مادرید از خودش به جای گذاشته و به سوژه هواداران و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل پردرآمدترین بازیکن ترکیب رئال مادرید در حال حاضر به یک سکونشین تبدیل شده است که سعی می کند با رفتارهایی عجیب و با شوخی به کم شدن دقایقش واکنش نشان بدهد. گرت بیل در بازی رئال مادرید و آلاوز با قرار دادن ماسک در مقابل چشمانش سوژه شده بود چرا که سعی کرده بود که ادای چرت زدن را در بیاورد و هم تیمی هایش را بخواند اما مقابل گرانادا نیز تصویر عجیب دیگری از خودش ثبت کرد. بازیکن ولزی از دستمال کاغذی و گرد کردن دستش استفاده کرد تا طوری القا کند که گویی دارد از دوربین استفاده می کند تا دوباره خودش را سوژه شبکه های اجتماعی کند.

گرت بیل اعتماد زیدان را از دست داده است. بازیکن ولزی در مقابل مایورکا فیکس بود اما در دقیقه 71 تعویض شد. او مقابل والنسیا و سوسیه داد فیکس نبود و مقابل ایبار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. گرت بیل تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما آینده اش روی هواست و دستمزد بالایش باعث می شود تا مشتریان زیادی نداشته باشد. گرت در این فصل 20 بازی در رئال مادرید داشته که فقط دو گل و سه پاس گل داشته و آمار جالبی به جای نگذاشته است.