منچستریونایتد 2-2 ساوتهمپتون؛ فرصت سوزی عجیب شیاطین سرخ

منچستریونایتد 2-2 ساوتهمپتون؛ فرصت سوزی عجیب شیاطین سرخ

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد فرصت طلایی رسیدن به رتبه سوم لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با دریافت گل در دقیقه 96 بازی برده را با تساوی عوض کرد و بدین ترتیب فرصت طلایی برای پیشروی تا رتبه سوم لیگ برتر انگلیس را از دست داد. آنها می توانستند در فاصله سه بازی به پایان لیگ انگلیس در رتبه سوم قرار بگیرند و خیز بزرگی به سمت سهمیه چمپیونزلیگ بردارند اما در نهایت دو امتیاز طلایی را از دست دادند و حالا باید منتظر مشخص شدن تکلیف سه بازی بعدی در لیگ انگلیس باشند.

در ابتدا ساوتهمپتون با گل آرمسترانگ در اولدترافورد پیش افتاد، رشفورد و مارسیال در دقایق 20 و 23 بازی را برگرداندند. منچستریونایتد شاید اگر بیشتر تلاش می کرد می توانست حاشیه اطمینان را بیشتر کند اما به اختلاف یک گله امیدوار ماند و همین به ضررشان شد چرا که در دقیقه 96 اوبافمی کار را به تساوی کشاند و حالا هواداران منچستریونایتد باید دست به دعا ببرند.

حالا در فاصله سه بازی به پایان لیگ انگلیس، جنگ سهمیه چمپیونزلیگ به شدت فشرده است. چلسی با 60 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و لستر و منچستریونایتد با 59 امتیاز در تعقیب آبی پوشان لندنی هستند.به نظر می رسد که دو تا از این سه تیم سهمیه چمپیونزلیگ فصل بعد را بگیرند.