مهاجم 17 ساله از مالاگا به آکادمی رئال مادرید پیوست

مهاجم 17 ساله از مالاگا به آکادمی رئال مادرید پیوست

 خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید به تقویت تیمش در سطح ملی و بین المللی ادامه می دهد. آخرین خرید رئال مادرید، خوانما هرناندز مهاجم چپ پای 17 ساله است که از تیم جوانان مالاگا به رئال مادرید ملحق شد. رئال مادرید برای خرید این بازیکن جوان مبلغ 200 هزار یورو هزینه کرده است.

به گزارش فوتبالی، خوانما قراردادی چهار ساله با رئال مادرید امضا کرد که در ابتدا به تیم  جوانان رئال مادرید ملحق شد. تیم جوانان رئال مادرید هنوز مربی فصل آینده خود را مشخص نکرده است اما در چمپیونزلیگ جوانان که در شهر نیون سوئیس برگزار می شود با هدایت رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید و سرمربی کاستیا حضور پیدا خواهد کرد.

خوانما همچون براهیم دیاز مهاجم تیم بزرگسالان رئال مادرید در آکادمی تیم تیرو پیچون در مالاگا رشد کرده اما بعد از آن نگاه باشگاه مالاگا را به خود جلب کرده است. او امیدوار است که با درخشش در تیم جوانان رئال مادرید بتواند به تیم کاستیا یعنی تیم رزروهای رئال مادرید برسد. بازیکنان کاستیا هر از گاهی با تیم بزرگسالان رئال مادرید تمرین می کنند و امید دارند که بتوانند در تیم بزرگسالان رئال مادرید بازی کنند. این مهاجم جوان یکی از جواهرات آکادمی مالاگا به شمار می رود که حالا امیدوار است در برنابئو بدرخشد.