موج سواری پیکه در روز تعطیلی تمرین بارسلونا

موج سواری پیکه در روز تعطیلی تمرین بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع میانی و کاپیتان بارسلونا عادت دارد که کارهای عجیبی انجام بدهد. این مدافع در دوران بعد از قرنطینه نمایش خوبی در ترکیب تیم کاتالان داشته است و حالا امروز ویدیوی جالبی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، پیکه ویدیویی از خودش در حال موج سواری منتشر کرده است که البته او خودش را به پشت یک قایق متصل کرده و با سرعتی قابل توجه حرکت می کند تا این گونه آدرنالین و هیجان بدنش را افزایش بدهد. 

البته باشگاه بارسلونا نمی خواهد بازیکنانش مصدوم شوند و به همین خاطر دسته ای از ورزشها را در طول فصل برای بازیکنانش ممنوع کرده که احتمالا پیکه به عنوان یکی از کاپیتان های تیم با هماهنگی با باشگاه به سراغ موج سواری رفته و این گونه خودش را در فاصله دو بازی به پایان لیگ اسپانیا سرگرم می کند.

ستین سرمربی بارسلونا امروز را به بازیکنانش استراحت داده بود. در حقیقت بارسا پس از پیروزی مقابل وایادولید دو روز استراحت کرد و فردا صبح تمریناتش را برای دو بازی پایانی لالیگا آغاز خواهد کرد. پیکه پیش از بازی بارسلونا و اسپانیول هم در تصمیمی عجیب با دوچرخه برقی خودش را به ورزشگاه رسانده بود که آن حرکت هم با واکنش زیادی هرماه شده بود. بارسلونا پنجشنبه به مصاف اوساسونا می رود و یکشنبه در آخرین هفته لالیگا مقابل آلاوز قرار می گیرد.