رسمی: محرومیت منچستر سیتی از حضور در رقابت‌‌های اروپایی لغو شد

رسمی: محرومیت منچستر سیتی از حضور در رقابت‌‌های اروپایی لغو شد

خبرگزاری فوتبالی – محرومیت ۲ ساله باشگاه منچستر سیتی از حضور در رقابت های اروپایی لغو شد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش (۲۵ بهمن) اعلام شد باشگاه منچستر سیتی بابت عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی،‌ سند سازی و اعلام دروغ رقم قراردادها و درآمدهایش، توسط یفا ۲ سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شده است. این محرومیت می‌توانست آینده منچستر سیتی را به طوری کاملا عجیب تغییر دهد. به همین دلیل مدیران این تیم به شدت به این حکم معترض بودند و در نتیجه اعتراض خود را به دادکاه حکمیت ورزش CAS بردند.

پس از برگزاری جلسات متعدد و ارائه دفاعیات توسط باشگاه آبی پوش شهر منچستر قرا شد رسما امروز راس ساعت۹:۳۰ به وقت انگلیس، دادگاه CAS نظر خود را اعلام کند که این نظر دقایقی پیش اعلام شد. دادگاه CAS پس از بررسی دفاعیات اعلام کرده محرومیت باشگاه سیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی لغو شده و این باشگاه می‌تواند در این بازی‌ها حضور پیدا کند.همچنین جریمه سیتی از ۳۰ میلیون یورو به یک سوم این مبلغ یعنی ۱۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرد.

این حکم می‌تواند خبر بدی برای تیم‌هایی چون چلسی،‌ منچستر یونایتد و لسترسیتی باشد که امیدوار بودند با حضور در رده پنجم لیگ برتر انگلیس هم، به دلیل محرومیت سیتی بتوانند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند اما حالا با این حکم باید برای کسب رده سومی یا چهارمی تلاش کنند.

1101